torsdag 30 september 2010

Det finns för- och nackdelar med allt

Jag fick för mig att jag skulle cykla till skolan idag, och det hade varit en riktigt bra idé om det inte hade varit för den där jävla laptopen som skolan prackat på oss. Antingen så skiter jag i att cykla från och med nu, eller så skiter jag i att ta med mig laptopen. Antingen så blir jag tjock eller så får jag skit av lärarna. Jag ska tänka på saken...

En bra sak däremot är att jag börjar känna att handleden är på väg att ge med sig. Jag kan nu röra den utan att brista ut i gråt och jag har till och med tagit av skenan idag! Och det fungerade bra att jobba igår, trots att jag var livrädd för att det inte skulle gå alls. Min chef berättade att det är en typisk arbetsskada på McDonald's, och jag kan inte säga att jag är förvånad. Jävla pommeskorgar...

Det finns egentligen väldigt mycket jag vill skriva just nu, om hur jag mår och så vidare, men gör jag det så finns det en del människor som kommer gnälla. Det är synd att folk väljer att lägga sig i eller ta åt sig så förbannat mycket. I stället ska jag försöka förklara för Mauritz vad jag har för relation till falafel.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar