fredag 17 september 2010

Snälla, aldrig igen, jag vill inte förlora dig

Precis när man tror att saker och ting sakta men säkert är på väg åt rätt håll igen efter ett dygn av kaos, så får man ett sms från en utav sina närmaste vänner. "Jag råkade ta en överdos igår." Det värsta av allt med det är att personen ringde mig inatt, men då sov jag. JAG SOV NÄR MIN VÄN TOG EN ÖVERDOS! Förstår ni hur jävla sämst jag är? Förstår ni hur jävla rädd jag blev när jag fick det där smset? Jag kommer aldrig förlåta mig själv. Någonsin. Jag är inte värld att ha nära, fina, underbara vänner, för jag vet fan inte hur man tar hand om dem. Hur man ställer upp för dem. Jag vågar inte tänka på vad som hade kunnat hända...

Jag är glad att du är okej. Verkligen. Vet inte vad jag hade gjort annars. Du betyder så jävla mycket för mig.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. så ska du inte känna, jag vet att du alltid finns där för mig. precis som att jag alltid finns där för dig.

    du ska inte känna annat än att du är en av de bästa vänner som man kan ha i denna sjuka värld.
    du är en sann vän och det tänker jag aldrig glömma

    SvaraRadera