fredag 24 september 2010

Invalid

Igår hade jag varken tid eller ork att blogga. I skolan måste jag ha haft feber, och jag hade det definitivt när jag kom hem för då däckade jag direkt på soffan och vaknade ena stunden av att jag var varm som fan och nästa av att jag frös. Lagom roligt. Något positivt med skoldagen var i alla fall att jag och Törngren lyckades göra världens bästa löpsedlar till Kick In/off:en. Vi kombinerade våra skills, Törngren med Indesign och jag med Photoshop, och allt gick som en dans. Sedan hade jag mentorssamtal med David och där fick jag höra att jag är en ledstjärna i klassen. Det värmde. Han menade att om man klarar av att jobba häcken på sig på McDonald's och ändå klara skolan med mina riktigt bra betyg så är man typ en förebild för andra. Jag blev glad, på riktigt. Sedan pratade vi lite om stämningen i klassen och sådär. Kräkte av mig lite och David var ett bra stöd. Han är utan tvekan en riktigt bra mentor!

Sedan jobbade jag mellan 20-02. Gick sådär. Förkylningen drev mig till vansinne och sedan valde min handled att lägga av fullständigt. Kunde inte ens torka ett jävla bord utan att det gjorde ont, så jag fick ett bandage av Yessie som ett stöd, och det fungerade väl helt okej. Kom hem, hade ont som fan, vaknade, hade ont som fan så idag sitter bandaget fortfarande på. Jag kunde inte ens tända en cigarett i morse, så ont gör det. Vet inte vad det är, vet inte vad man ska göra åt det. Tills vidarfe får jag sitta här med mitt bandage...

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Haha ja Sanne säger detsamma ^^ Du får måla på de timmarna du är ledig :D
    Gillar nya designen också btw :>

    SvaraRadera