tisdag 27 juli 2010

Ännu en dag på jobbet

10 timmar på jobb idag. Helt okej faktiskt! Dock kan jag inte påstå att det hände något som är värt att berätta. Skrattade mycket gjorde jag idag i alla fall, så jag antar att jag har haft roligt. Jag fick utbilda Sanne på bop:en. Gick ganska bra, förutom det faktum att hon inte hörde/ignorerade när bopkvinnan pratade med henne. Med andra ord fick jag säga till henne varje gång hon fick någonting beställt, vilket inte hände särskilt ofta eftersom vi vid den tidpunkten inte hade någonting att göra. Det var efter rushen. Stendött. Jag kickades ass i tvåan idag, om någon ville veta det. Inget ovanligt, men jag känner att jag behöver boosta mitt självförtroende genom att skryta lite, så då gör jag det. Utan att skämmas.

Imorgon jobbar jag 11-20. Och på torsdag jobbar jag 14-23. På fredag är jag ledig (!). Öppningar i helgen. I mitt huvud snurrar McDonald's signaturmelodi. Håller jag på att bli galen?

take care / s.pehrson

PS. Den kom inte idag heller...


1 kommentar: