lördag 24 juli 2010

En fin fredag

Det var en galen dag igår. Först jobb mellan 11.45-20, något som jag knappt har ett minne av, vilket kan bero på att det var ganska så dött hela dagen. Förutom den där mninirushen i driven då jag var tvungen att parkera ut typ tio bilar... Och just det, Lukas pratade svenska med en gäst som beställde på engelska. Jag tyckte det var konstigt, så jag frågade honom varför han pratade svenska med henne. Då blev han helt tyst. Han hade inte tänkt på att hon pratade engelska. Jag och Emma bröt ihop totalt. Och på tal om att bryta ihop så var det exakt vad Kani gjorde när hon upptäckte att en av toaletterna var full av bajs. Hon skrattade helt hysteriskt, så man kunde inte låta bli att stämma in, trots att jag egentligen bara visste att det handlade om bajs. Helknäppt.

Efter jobb blev det lite förfest hos Sami och sedan dro
g vi in till Malmö och KB. Vi lyckades till och med få med oss både Lukas och Malin! Helt otroligt, de brukar alltid banga. Synd bara att det var riktigt dålig musik på KB. Definitivt sämsta DJ:n av de gånger jag har varit där. Han spelade inte ens Kids. Besvikelse. Det bästa han hade att komma med var Nirvana, typ. Tur att jag hade ett så jävla bra sällskap, annars hade jag nog blivit lite ledsen. Träffade helt otippat Jonte mitt på dansgolvet. Sjukt roligt! Vi dansade lite och pratade om att Ludvig var tråkig som bangade KB. För så är det. Bangar man KB är man tråkig. När vi skulle gå till GAT för att käka var det ombytta roller. Sara tog hand om Jenny. Väldigt underhållande, om jag får säga det själv. Vi åt överfriterade pommes och sedan tog vi en taxi hem till Lund. Där mötte Lukas upp mig, för han åkte minsann hem lite tidigare än oss andra, och vi gick hem. Skiljdes åt på vägen för att han skulle till Sami och hämta sin cykel. Då startade jag musik på min mobil och dansade hela vägen hem. Sjöng högt gjorde jag nog också. Kändes så jävla bra. Var hemma vid sex, däckade direkt.

Vaknade med kramp i vaden. Vad är det med mig och kramp i vaden?!

take care / s.pehrson


Såhär såg jag ut när jag kom hem. På gränsen mellan full och bakis. Jag ser ut som en stirrig bäver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar