tisdag 20 juli 2010

Äntligen lite ledighet i sikte!

Idag har jag varit trött. Som fan. Däckade i personalrummet på min rast, sov 20 minuter, vaknade i panik och trodde att jag hade sovit bort resten av mitt pass. Det hade jag inte, men jag hade lätt kunnat göra det. Att det sedan inte var alltför mycket att göra idag gjorde mig, och för att inte tala om tiden, ännu segare. Piggnade till lite framåt midnatt, då de blev lite att göra. Gå hem tidigare blev det dock inte, som det först pratades om. Kani behövde mig, och klart jag stannar då. Mitt pass var ju trots allt till två. Sami kom förbi och hälsade på. Planerade lite fest på fredag och sådär. Sedan cyklade jag hem tillsammans med min livvakt. Jag hade mat med hem till Sanne, så hon blev glad och bjöd på världens godaste muffins (Julia, jag tror du har konkurrens!). Vi pratade en stund, skrattade åt misslyckat sex och dåliga låtar. Och imorgon (idag) ska vi träffa PJ! Episkt.

Hittade världens finaste namnsdagspresent på min säng när jag kom ner på rummet. Ett Marabou och en fin lapp från mamma och pappa. Blev alldeles glad i magen när jag såg det. Ni är bäst, mamma och pappa, ni vet det va? Det var till och med en gäst som sa grattis till mig idag när jag stod i driven. Tyckte det var fint! Ja just det, Markus sa också grattis när han kom förbi. När han väl kom fram till luckan det vill säga. Ny bil, kanske?

Nu ska jag se film med Lukas. Imorgon är jag ledig, han jobbar, så vi får ta vara på natten så gott vi orkar. Men oj vad jag ska njuta av att vara ledig!
take care / s.pehrson

Nougatmuffins med frosting av vit choklad... mina smaklökar jublade!


Jag har fina föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar