torsdag 15 juli 2010

Nya Donkenskor... I'm lovin' it!

Tredje och sista natten är nu avklarad, och et var utan tvivel den natt som gick smidigast. Kanske berodde det på mina nya, supercoola skor? Vem vet, men mina nya skor fick mig att flyga fram. Lite skoskav nu såhär dagen efter kanske, men ett par pass till och sedan kommer de sitta alldeles utmärkt. Dessutom fick man gula skosnören med. Gissa om jag ska byta! Allt för att synas, såklart. Men ni måste ju hålla med om att det är lite häftigare med gula skosnören än svarta, speciellt på svarta skor? Det är i alla fall underbart att nu ha skor som inte består utav 90% hål. Det innebär att jag kan skura golvet utan att få in en hel jävla ocean i skon. Jag är nöjd.

Som sagt, natten med Kani och Philip (nya Philip) gick snabbt och smärtfritt. Kani lärde mig hur man bankar pengar. Väldigt intressant. Och Jenny verkade nöjd när hon kom på morgonen. Så allt som allt så var det en bra natt!

Idag är jag dock ledig. Ledig, ledig, ledig! Nästa gång jag är ledig är på... tisdag. Så jag ska njuta av den här dagen och passa på att umgås med min kära lillasyster, som även hon jobbar rätt mycket. Lukas börjar jobba imorgon, då även jag jobbar. Det är väl i princip enda gången vi kommer träffa varandra nu på ett tag. Tack gud för Facebook! Eller nej, just det. Lukas använder knappt Facebook. Vi är dödens.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar