onsdag 14 juli 2010

Trötthet

Satan vad jag är trött. Hade det inte varit för att jag skulle få träffa min fina Lukas idag så hade jag sovit fram tills det var dags att gå tillbaka till jobb. Min andra natt av tre var definitivt mindre dramatisk än den första. Ganska lugnt var det också. När min chef skulle gå hem så ställde hon sig och tittade på mig ett par sekunder, sedan utbrast hon "fan vad jag är glad att se dig Sara!". Jag fattade ingenting. Frågade om hon hade saknat mig och "ja, det har jag faktiskt!", svarade hon. Det levde jag på resten av natten. Joakim och Martin kom på besök, och de sa att mina Big Tasty var "jävligt goda". Dock tror jag inte att de någonsin smakar annorlunda, det är ju trots allt samma skit i dem vart man än kommer. Hade migrän större delen av natten, och det i kombination med att man svettades som fan var inte direkt okej. Men jag gnällde inte. Jobbade på som jag skulle och klockan sex tog jag mitt pick och pack och lämnade stället. Men usch vad trött jag är idag. En natt kvar, sedan ledig en dag. Jag får dessutom jobba en halvtimme med min kära syster. Kommer bli spännande!

Nu ska jag kolla vem som jobbar inatt. Hade ju varit sorgligt om jag råkade bli ensam..

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. aw, migrän låter plågsamt. jag kunde sova i natt, första natten sen det blev så djävulskt varmt. min bror har haft fläkten på sitt rum men just i natt överlät han den till mig, och det behövdes somnade på två sekunder och vaknade inte förrens klockan ringde, normalt sett vaknar jag kl 3 på natten för att jag håller på att svettas sönder. min brors kommentar: jo men klart du kan ta fläkten för 1. den låter 2. jag tycker inte att det är så varmt. åhhhåhåhåhå vad han ångrade detta imorse. nu har jag skrivit ett halvt blogginlägg här

    SvaraRadera