söndag 25 juli 2010

Eclipse

Idag, trots en svag bakfylla, så var jag och Sophie på bio. Titeln avslöjar rätt brutalt vilken film vi såg. Jag måste säga att den var bra. Riktigt bra om man jämför med Twilight och New Moon. Och nej, jag reagerade inte som en besatt liten fjortis den här gången; jag har kommit över det. Big time. Inte för att någon av de första filmerna är dåliga egentligen, men det kändes som om Eclipse höll lite högre klass än sina föregångare. Fast det kanske berodde på de gratis popcorn som jag fick av Henrik? Vad vet jag. Jag får väl se den en gång till, utan popcorn, för att avgöra den saken. Jag såg trots allt New Moon fyra gånger på bio, och jag kan ju inte vara sämre denna gången. Så, vem är sugen på en biodejt?

take care / s.pehrson


2 kommentarer:

  1. Jag är så på en biodejt. Det var alldeles för längesen. (:

    SvaraRadera
  2. jag är fett sugen på en bio dejt (: ASlänge sen så de är nästan läskigt....:'(

    SvaraRadera