måndag 19 juli 2010

SARA!

Jag har namnsdag idag, bara så ni vet. När jag var liten brukade jag få en tjuga av min morfar på min namnsdag. Numera får jag ingenting. Känns sådär. Jämfört med ingenting är en tjuga rätt stort liksom... Dessutom glömmer folk alltid bort det, för egentligen är det ju ingen big deal, det här med namnsdagar. Men en kul grej är det väl, eller? Det kanske bara är jag som är så egenkär så jag tycker att alla ska uppmärksamma att det minsann är mitt namns dag idag? Så är det nog.

HEJA SARA!

take care / s.pehrson

PS. Jag kanske borde skriva grattis till alla andra Saror (Sara i plural låter helknäppt kom jag på nu när jag skrev det...), men... nej. Eller okej då. Grattis på er!

1 kommentar:

  1. ett stort grattis till dig! bra att du skrev detta för då kommer jag ihåg att gratta min syster också haha.

    SvaraRadera