onsdag 21 juli 2010

Fet lön på ingång!

Min lediga dag har passerat och jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Vaknade vid halv ett, var vaken ett tag, somnade om igen och klev upp på riktigt vid halv tre. Underbart! Jag möttes utav Sanne och PJ på gräsmattan. Kändes overkligt att se PJ igen, han har blivit så... vuxen! Helknäppt men jätteroligt. Vi spelade lite kort, jag slappade mest. Jublade över min lön som kommer på fredag (större än någonsin... igen!) och insåg att mina planer kommer kunna bli verklighet i nästa vecka. Ännu mer underbart! Efter middagen åkte jag ner till stan och Ariman för att träffa Jenny, Philip Och Juan. Lite senare kom även Lukas och Joel. Det var väldigt trevligt. Kändes skönt att bara få sitta ner med fint sällskap och inte direkt ha något att tänka på (förutom det faktum att jag börjar halv sju imorgon...).

Som sagt; halv sju. 06.30-13.00. Därefter blir det stranden och sedan grillning hemma hos Patrik! Kommer bli en bra dag även imorgon, med andra ord.

take care / s.pehrson

Philip & Juan


Fina Jenny

1 kommentar: