fredag 2 juli 2010

Rapport från Peace&Love, del 2

Första arbetsdagen avklarad. Ännu mer stel i nacke och axlar än igår. Raggat folk hela dagen till studion. Har gått rätt bra för det mesta. Ju fullare folk är desto enklare är det för mig att göra mitt jobb, typ. Dock är det bara jag som raggar folk. De andra är inget vidare på det. Jag vet ju hur man gör. Man har användning av skillsen från Donken även utanför Donken. Har fått jobba lite mer än vad det var tänkt, eftersom en del avbytare inte dök upp. Då fick jag stanna kvar. Missade Delphic och blev ledsen som fan. Men jag fick se the Kooks, och de var så bra så jag fick rysningar. Ringde till Sophie så att hon fick höra, och jag tror att hon fick lyssna i nästan en halvtimme. Fick ett fint tack-sms sen, lätt värt det. Och så var det ju Kent. Jag satt på en gräsmatta, omringad av tusentals andra. Kedjerökde, lyssnade och njöt. Det var fint som fan! Sedan ringde jag till min älskling. Berättade om vad jag gör om dagarna när han inte är i närheten. Jag saknar honom.

Nu vill jag typ dö. Är trött som fan och har ont överallt. Men en bra dag har det varit, och förhoppningsvis blir det lika bra imorgon.

take care / s.pehrson


The Kooks

1 kommentar:

  1. Det var sjukt fint <3
    Känner igen det där om att folk inte kommer tillbaka, kan det ha varit malin? (emmas assistent, har för mig att hon skulle jobba där också)

    SvaraRadera