söndag 11 juli 2010

Den där Jenny

Imorgon ska jag börja jobba igen. Jag skulle egentligen jobbat natt med Jenny. Men nu blir det en natt utan Jenny, för hon bestämde sig för att svimma på jobb och åka ambulans till sjukhuset. Blåsljud på hjärtat och en oregelbunden hjärtklaff. Fint ska det vara. Hon höll på att skrämma livet ur mig när hon skickade ett sms där det bara stod "på akuten". Den kvinnan är inte lite fräck, om man säger så. Och inte nog med att hon hamnar på akuten och inte kommer jobba natt med mig imorgon, hon ska dessutom sluta hos oss på Fäladen och börja ute i Staffanstorp i stället. Bra för henne, mindre bra för mig och resten av Fäladen. Som om det inte räckte med att hon försvann ett par månader då hon var utlånad till Jägerso, nu ska hon försvinna på heltid! Katastrof. Tur för henne att jag är så snäll och tycker om henne väldans mycket ändå.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. dumma jenny. kan ju inte bara göra sånna saker lite hipp som happ.

    SvaraRadera