söndag 1 augusti 2010

Det kanske löser sig

Ibland är det enda som behövs ett sms där det står "jag skiter i hur du tar dig hit, men du ska hit och äta tårta tills det är det enda du mår dåligt av!", eller ett par fina kommentarer eller ett oroligt sms för att allt det onda ska försvinna. Jag åkte hem till Jenny och kräkte av mig lite, åt tårta och kakor tills jag trodde att jag skulle avlida. Fick även att par kloka råd. Som man alltid får av Jenny. Hon är rätt klok, faktiskt. Att hon sedan är helt besatt av matlagningsprogram är ju en rätt bra egenskap det också. Hon ska baka en mandarin-cheesecake till mig. Gör hon inte det blir jag tvungen att slå på henne. För övrigt så hade Henrik fixat en affisch med Edward. Och en med Jacob, men det är den med Edward som spelar roll. Den ska lätt upp ovanför min säng så fort jag renoverat mitt rum. Vilket för övrigt tar sin början nu i veckan. Episkt!

Imorgon ska jag till Ullared med Jenny, Emma och Kani. Det kommer bli så jävla roligt! Dels med tanke på sällskapet och dels för att det är min första gång på Ullared. Det kommer bli en fin morgondag, så problemen kommer förmodligen kännas långt borta.

take care / s.pehrson

Jenny sitter som klistrad framför Gordon Ramsey. För övrigt tycker jag att hon och Henrik har en liten tv...

1 kommentar:

  1. (Y)<3 Du fixar detta lika bra som allt annat dvs toppen !
    Och du, du kan gärna sätta upp den med jacob framför min säng ;)

    SvaraRadera