fredag 6 augusti 2010

Filmkväll!

Imorgon, runt sju/åttatiden på kvällen, tänkte jag köra lite filmkväll hemma hos mig och min 50 tummare, och vem som helst är egentligen välkommen. Om det nu är någon som faktiskt vill umgås med mig imorgon (jag har en ledig helg för första gången på jag-vet-inte-när!) och bara mysa, se film och allt som hör till en riktigt bra filmkväll, så smsa mig (0735063345). Facebook funkar fram till 22.30 ungefär, för därefter kommer jag befinna mig på Donken. För övrigt så kommer det bli skitjobbigt om jag inte får ett enda sms/Facebookmeddelande...

Så, förhoppningsvis träffar jag någon av er imorgon, annars får jag väl klara mig på egen hand. Jag rekommenderar er dock att inte lämna mig ensam, då jag är en synnerligen social varelse och inte riktigt tål ensamhet. Så snälla, någon, se film med mig!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar