onsdag 18 augusti 2010

Om en dag börjar verkligheten, och jag kan inget annat än se fram emot det

Min sista sommarlovsdag på mitt sista riktiga sommarlov började för tio minuter sedan. Jag känner noll komma noll ångest över det. Jag är snarare peppad än deppad. Om jag fortfarande hade gått på Fäladsgården hade jag förmodligen gråtit en skvätt nu och förbannat min existens och mitt orättvisa öde. Men inte nu, inte sedan jag började på LBS. Det här året kommer bli fantastiskt. Jag ska se till att det blir det, och förhoppningsvis så får jag hjälp av mina fina klasskamrater och alla andra grymma personer på skolan. Det är ju trots allt vårt sista år på gymnasiet, vårt sista år tillsammans. Det bara måste bli perfekt. Så, who's with me?

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Det är bra, tappa inte peppen! Ni kommer ha roligt och trots det så kommer det kännas underbart när det är slut, för då är det liksom dags för annat =) Fast måste säga att jag kommer sakna LBS en aning..

    SvaraRadera