torsdag 22 april 2010

Albin gästbloggar, del 2

Hej igen!

Äntligen är jag tillbaka, jag vet att alla läsare har saknat mig sinnessjukt mycket! Det har dröjt alldeles för länge, men nu skall jag faktiskt vara här två dagar i rad, så ni får extra mycket som tröst.

Idag var det tal i skolan. Nationella Svenska B, som fröken Pehrson talat om innan. Nailed it! MVG som fan. Seriöst, jag är fan bäst. Det har Sara sagt. True story!

Annars går livet framåt, med min personliga Dr.Phil (Sara) som guide. Det känns bra. Något annat som känns bra är att Sara inte har haft på sig sina låtsasglasögon på länge, tacka gudarna för det!

Då är det dags för momentet alla har väntat på, dagens Lady Gaga Säger!

Lady Gaga Säger: "Alla borde gå i celibat." -
kloka ord, minsann! Riktig rackabajsarcitat. Tack Fröken Gaga!

och så även en dagens Sara Säger:

Sara Säger: "Dude....." - ... osammarbetsvillig är hon....

I alla fall, det var nog allt jag hade att säga för denna gången, nu missar jag alldeles för mycket av kvällens film, Surf's Up! Men vi ses igen imorgon, och då är det picnic som gäller!

take care / a.lundahl

1 kommentar: