torsdag 8 april 2010

Så icke spännande det kan bli

Det gick bra att jobba idag, och mer har jag väl egentligen inte att säga om det. Det hände tyvärr inget särskilt spännande eller uppseendeväckande. Anna var lite bitter över att hon bara får jobba 60 timmar denna månaden, vilket är ganska lite jämfört med de 200 timmar hon jobbade förra månaden. Hon är insane den kvinnan. Jenny också för den delen, som kör öppning och nattskift på en och samma dag. På tal om Jenny så kommer det ett inlägg om bara henne lite senare, men innan dess ska jag se Biggest Loser avsnittet som jag missade idag (den serien är guld värd!), äta nudlar och leka Dr.Phil åt Albin. Jag är Albins rådgivare/psykolog, för er som inte visste det. Jag känner mig hedrad som fått detta uppdrag (han har inte gett mig det officiellt, men jag inbillar mig att han har det) Han tycker om mig väldigt mycket innerst inne, han vill bara inte erkänna det.

take care / s.pehrson

PS. Albin, detta inlägg kräver minst en kommentar...

1 kommentar:

  1. Du är officiellt min personliga Dr.Phil :)

    Och vadå, har jag inte erkänt att jag tycker om dig? :P

    SvaraRadera