måndag 12 april 2010

Planering för snickesnack är alltid lättare på morgonkvisten

Det är rätt otroligt att jag fortfarande lever, eftersom jag har varit vaken i snart 24 timmar i sträck. Jag försökte lägga mig vid tio i fyra inatt, men det gick inte, så jag låg och snurrade runt i sängen, lyssnade på när Lukas snarkade och höll tal i mitt eget huvud. Det är ju den muntliga delen i nationella Svenska B nästa vecka, så jag låg och funderade ut möjliga ämnen att prata om. Jag kom ett bra ämne, och i mitt huvud fick jag ihop ett riktigt bra tal, men det har jag glömt nu. Såklart. Nu när jag ska sitta och jobba med det. Jag ska prata om att internet gör oss fega, men för tillfället känns det väldigt mycket svårare än vad det gjorde klockan fem i morse. Det löser sig.

För övrigt tycker jag det är fantastiskt att Jenny ringer mig och frågar om jag vill stå i kassan eller i tvåan ikväll. Det var ett ganska självklart val; tvåan. Jag är så trött på kassan för tillfället. Vill ha lite action, lite spring. Jenny kommer hetsa mig till max också
för den delen.

Mauritz är för tillfället sur över att hans dator inte fungerar, därav bilden. Men egentligen är det nog Mauritz som inte fungerar, eller så jävlas datorn bara med honom.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar