fredag 30 april 2010

KILL HANNAH @ Lille Vega, Köpenhamn

Vad ska jag säga? Jag kan säga att det här var en utav de bästa dagarna i mitt liv, att det var underbart, fantastiskt, vackert... Jag kan säga det och lite till men ni kommer fortfarande inte förstå hur det faktiskt var. Jag grät och skrattade, grät och skrattade; det var så mycket känslor i ett och samma rum, i en och samma person. Om jag älskade Kill Hannah innan så är det ingenting jämfört med vad jag gör nu. Att få se och till och med röra vid dem igen... det finns inga ord. Att få se hur Mat kryper ihop på scen efter en låt... det finns inga ord. Det finns bara ett ord som kan komma i närheten av vad jag är just nu, och det är lycklig.

take care / s.pehrson


Mat Devine; kärlek till tusentusentusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar