torsdag 8 april 2010

Marabou i mitt tjocka hjärta

Marabou har kommit med en ny smak! Limited Edition dessutom! Passionsfrukt och chili! Jag dör lite så god den är, helt ärligt. Jag och Sophie skulle till Malmborgs för att handla våfflor till Emma, och då hittade jag denna fantastiska, nya chokladkaka. Jag är helt lyrisk! Jag köpte två stycken, mest för att det vara två stycken för 28 kronor, och slet upp pappret så fort jag kom ut från affären. Mina smaklökar fick bokstavligt talat orgasm. Jag har bjudit i princip alla jag har träffat, inklusive lärare, och alla har varit på min sida. Helt fantastiskt! Heja passionsfrukt och chili!

take care / s.pehrson


1 kommentar:

  1. haha, jag såg den på arlanda och tänkte på dig direkt! vad jag ville säga med det vet jag inte, men nu fick jag det sagt.

    SvaraRadera