lördag 10 april 2010

Fredag med en touch av Frankrike

Tänkte bara tala om för er att jag igår lyckades komma till jobb en timme och en kvart för tidigt. Jag trodde att jag började fyra, kom dit halv fyra, stämplar in fyra, får reda på att jag börjar kvart i fem och stämplar ut igen. Jag tycker det var lite dumt.

Annars var min gårdag väldigt fin. Förfest hemma hos Sami med fint Donkenfolk och därefter utgång i Malmö. KB såklart. Dansade ett par timmar och försökte hålla mig undan från fransmannen som kollade konstigt på mig. Jag har så fina kollegor så man knappt tror det är sant. Tack för igår allihopa!

Ikväll ska jag hem till Jenny och kränga pizza och godis i mängder. Det tycker jag att vi behöver och förtjänar. Jag ska försöka få tag på Emelie också så att hon kan haka på, och så får vi hoppas på att Joanna kanske dyker upp en sväng också.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar