tisdag 27 april 2010

Inga problem

Numera känns skolan mer som ett tidsfördriv än något måste. Vi gör ingenting, förutom på svenskan och religionen. Och foto såklart. Men i övrigt så är det ganska slappt, så därför åkte jag och Anna inte in till skolan förrän vid 12, lagom till engelskan. Innan dess fick jag min ersättning för de pengarna jag la ut under praktiken för att kunna åka fram och tillbaka till Helsingborg. 300 kronor som jag helt hade glömt att jag hade, fint! På engelskan pratade vi bara om det nationella provet som är på torsdag, kändes inte särskilt spännande, faktiskt.

Efter skolan gick jag och Mauritz och åt thaimat, och därefter slösade jag lite pengar på böcker och kläder. Dock anser jag att det där med kläderna var välbehövt, så att jag har någonting att ha på mig i USA. Jag kan ju inte direkt gå runt naken, eller hur? Sedan hämtade vi ut biobiljetter och åkte därefter hem.

I november ska jag och Jenny (som jag för övrigt träffade en snabbis på stan idag, halleluja!) gå och se Lady Gaga på Malmö Arena. Jag ska vara på Jenny hela veckan så att hon inte glömmer boka biljetter på fredag, för då blir jag ledsen, och förmodligen hon också. Lady Gaga två gånger på samma år, vadå bra år liksom?

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar