fredag 30 april 2010

Highlights från 29/4

- Linda fyllde 18 och bestämde sig för att hon ska köpa en fräsig käpp så att hon kan gå med stil.
- Fick höra av en kebabman på Grill Stationen att jag har fina ögon.
- Bjöds på kiwivin i kön utanför Vega. Det smakade inte kiwi, men det gav upphov till en varm, mysig känsla i hals/mage.
- Överraskades då My Passion var förband till Kill Hannah även den här gången (de var även det under Europaturnén 2008). Synd bara att jag växt ifrån deras musik.
- Mat filmade oss!
- Mat tog Sannes kamera och fotograferade sig själv med publiken i bakgrunden. Bilden blev dock sådär...
- Jag hasplade ur mig "awesome show!" då jag skulle köpa merch och insåg att det var Dan (gitarristen i Kill Hannah) som stod där.
- Uppmanades på tåget hem att se upp för mitt bagage. "Watch out for your luggage" som hon valde att uttrycka det då hon skulle förklara att vi skulle se upp för ficktjuvar.

Jag har säkert glömt något, det har varit en rätt galen och fantastisk dag.

take care / s.pehrson

1 kommentar: