torsdag 15 april 2010

Sol, glass, fotografering; livet är bra ibland!

Idag har jag gått runt och yrat om att det är sommar, men alla jag har sagt det till har envisats med att det är vår. Kom igen, det är inte vår, inte när jag går barfota! Det är sommar, i alla fall tidig sommar. Hur som helst så har det varit en bra dag. Alla problem med pengar till fotoresan tycks lösa sig (dock är det jävligt synd att Danne inte kommer följa med, det svider lite i hjärtat) och jag och Anna har idag jagat rätt på de som ännu inte betalat till Headshot och krävt att pengarna ska vara inne så snart som möjligt. Sedan avnjöt vi vars en glass ute på skolgården, och det var det finaste jag har varit med om denna veckan. Mysigt till max, om jag får säga det själv. Efter att ha ätit oss tjocka på glass körde jag och Anna igång en fotografering med Daniel från spelklassen, en fotografering som faktiskt gick över förväntan. Bra bilder blev det och Daniel var nöjd, med andra ord är även jag och Anna nöjda!

Nu ska jag snart ta tag i mig själv, byta om och plocka bort allt metallskrot från ansiktet, för ikväll ska det minsann jobbas ett par timmar. Jag slutar halv elva, och då ska jag direkt hem för att skriva på mitt tal samt avnjuta en kopp jordgubbsté. Fint ska det vara!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. jag tycker vi tar med daniel som handbagage på planet och gömmer honom i en resväska när vi chekar in på hotel! sen kan han väll betala mat liksom!

    SvaraRadera