fredag 2 april 2010

Stängning 1 av 2

Min första stängning blir, som ni kanske listat ut tack vare rubriken, inte min sista, för imorgon ska jag minsann ta mig igenom ännu en stängning, och det tackar jag min fina vän och chef Jenny Lindahl. Men stängningen igår då, hur gick den? Jag har ju inte direkt mycket att jämföra med, men med tanke på att vi inte stämplade ut förrän 03.10 så kan jag nog konstatera att den kunde gått bättre. Men jag fick i alla fall fint beröm av Kani för min stängning av lobbyn, och med tanke på den träningsvärk jag har i armarna idag så tycker jag nog att jag förtjänar det.

Det kom en kille i driven som undrade om jag visste vart Max låg. Då fick Kani nog och sa att vi inte hade en aning. Och sedan fick vi skit av en kärring med 2000 barn för att vi hade stäng alla toaletter utom en. Hon tyckte vi var dumma i huvudet som lät hennes jävla ungar stå i kö för att gå på toaletten. Är det kanske vårt fel att ALLA råkar bli nödiga samtidigt? Nej, jag tror inte det. Idioter dras till McDonald's, så ä det bara.

Allt som allt så tyckte jag det var ganska fint att jobba stängning, trots allt slit. Förhoppningsvis så går det lite smidigare imorgon. Idag däremot är jag på stand by-läge. Om Jenny ringer måste jag in och jobba. Men jag klagar inte, för idag är det dubbelt OB-tillägg, så det hade suttit fint med de extra pengarna. Dock hoppas jag nog mest på att få vara ledig, eftersom jag ska jobba både imorgon och på söndag.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar