fredag 23 april 2010

Sockerkoma

Idag var det den skriftliga delen i de nationella proven i svenska B, och jag kan inte med ord förklara hur tråkiga jag tyckte att uppgifterna vi fick att välja mellan var. Efter att ha suckat över detta ett par minuter bestämde jag mig slutligen för ämnet som löd "Slagsmål - ett sätt att umgås". Jag lyckades skrapa ihop ungefär tre sidor, och jag tror att det i alla fall är ett VG. I alla fall hoppas jag det...

Ikväll har det minsann varit picknick på mitt rum, mitt på golvet. Det har varit väldigt fint, och nu ligger alla i en slags dvala efter allt socker vi tryckt i oss. Jag känner dock att jag har en del energi kvar att göra av med innan jag skulle kunna sova, precis som vanligt. Imorgon ska jag jobba, och om jag minns rätt så är det ansiktsmålning imorgon igen, precis som förra lördagen. Förhoppningsvis är det fler barn som är intresserade av det då, så slipper jag gå runt i lobbyn och städa och se upptagen ut. Efter jobb ska jag hem och byta om snabbt som fan och sen ska jag till Pollys 18-årsfest. Det kommer bli en ganska bra dag, tror jag.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Sara, någon gång ska jag komma när ni har ansiktsmålning. för de hade varit kul. jag vill vara en dinosaur eller kanske en manet

    SvaraRadera