fredag 9 april 2010

Fredagsmys

Idag är det fredag, vilket innebär att det snart är helg, och denna helgen är helt fri från jobb för en gångs skull. Min nästa lediga helg är den första helgen i maj, så jag får passa på att njuta av denna helgen lite extra. Jag har dock fuskat lite och börjat min helg lite tidigare. Vi har ju eget arbete på foto nu, och jag kan inte göra någonting eftersom Anna är i Kina, så i stället har jag varit hemma idag och skrivit lite på min läslogg.

Ikväll, eller ja, mellan 16 och 20 är det jobb som gäller för min del (precis som alla andra dagar...) och därefter ska jag hem till Tonnie tillsammans med annat fint Donkenfolk. Om jag följer med ut senare ikväll/inatt vet jag inte, men det lutar nog åt att jag inte gör det. Dels för att jag inte vill köra alltför hårt efter maginfluensan och dels för att jag har typ tusen andra saker som jag måste göra imorgon, och då orkar jag varken vara bakfull eller jättetrött. Men till Tonnie ska jag i alla fall!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar