fredag 16 april 2010

Avtalat

Min dag har varit över förväntan. All stress som jag igår misstänkte att jag skulle känna idag har inte vågat infinna sig, och det gör den rätt i att låta bli att göra över huvud taget, för sådant har jag minsann inte tid med. Det bästa med hela dagen har helt klart varit min, Annas och Emmas lösning så att Danne kan följa med till USA. Efter mycket trixande kom vi på hur vi kulle kunna få det att fungera, och Dannes leende var värt allt tänkande. Det kommer bli bra, bättre, bäst, det där med fotoklassen i USA! Sedan hade jag och Anna ännu en fotografering, idag med Marre. Jag vet inte vad jag ska säga, men hon visste verkligen hur man beter sig framför kameran, och det blev riktigt, riktigt snygga bilder. Jag hojtar till så fort det finns nyheter uppe på Headshot-bloggen, så kan ni se resultatet där.

Efter fotograferingen tog jag bussen till jobb, och väl där började jag en desperat jakt på en tändare. Efter många långa, röksugna minuter hittade jag en inne hos Kani på kontoret, och jag kunde då gå ut hetsröka och sedan gå in och jobba. 16-21.45. Åter igen kaos. Jag orkar inte ens berätta om det, men kaos var det. Jag fick i alla fall pratat med min chef, och jag har nu gått från ett avtal på 4 timmar i veckan till ett på 15 timmar i veckan, med start den 14 juni. Bra grejer!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. DO TELL HUR DANIEL SKA GÖRA FÖR ATT KUNNA FÖLA MED! :D

    SvaraRadera