lördag 26 juni 2010

Dagen efter kaoset

Idag trodde jag att det skulle vara fullt kaos på jobb, men det var förvånansvärt lugnt för att vara en officiell bakisdag för hela Sverige samt för en lönelördag. Där fanns att göra hela tiden, men inte så att man ville krypa ihop i fosterställning på golvet och gråta lite. Min sista timme var jag en medlem i Donkenmaffian, som för övrigt är ett påhitt från min och Maddes sida. "Det rinner ketchup i våra ådror!". Det var roligt. Det stod "TAG FÖRST" på Maddes rumpa, det var också rätt roligt. Annars så var det en rätt händelselös dag, faktiskt.

Imorgon är min sista dag på jobb på en vecka. På onsdag åker jag upp till Borlänge och Peace & Love. Det kommer bli asfett! Men innan dess ska jag säga adjö till Lukas, som åker upp till sin stuga i drygt två veckor, fika med Emelie och dejta Albin. Bra grejer på gång känner jag!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar