torsdag 10 juni 2010

Rapport från... hotellet

Jag vet faktiskt inte vart vi befinner oss för tillfället, så därför lyder rubriken som den gör. Ni tycker säkert att det är helskumt att jag inte vet vart vi är, men vi är i en liten stad mitt ute i ingenstans, så jag tror knappt att Emma eller Jesper har någon koll på vår nuvarande bostadsort. Hotellet är i alla fall fint, och det är ju alltid ett plus!

Hela dagen har bestått utav bilresa. Exakt hela dagen, faktiskt.
Men vi hade party i vår bil, så vi led inte utav det. Och dessutom så fick vi åter igen uppleva ett fantastiskt landskap. Helt otroligt vackert!

Mer har jag egentligen inte att säga... Imorgon återvänder vi till Los Angeles där vi ska spendera våra sista dagar i USA. Det kommer bli fint, precis som hela resan har varit. Eller jo! Jag har mer att berätta; Sophie har konverterat till emo... Hon skar sig i fingret med en rakhyvel. Men hon passar inte riktigt som emo, för hon gnällde över att det gjorde ont och att det blödde mycket. No shit Sherlock!

take care / s.pehrson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar