tisdag 8 juni 2010

Sophie gästbloggar, del 2

HEJIGENDUDES


Vi har sett en björn! Den var brun och såg SJUKT för
virrad ut. som Sara precis sa: den såg ut som en riktigt stor hund. den var fin.

Vi har precis ätit pizza som vi beställde till rummet, den var god. jag och peder delade på en pizza med rostad vitlök, torkade tomater och oliver - för er som undrade; och nej ingen ost.

Innan pizzan tog jag och anna och pallrade oss till en närliggande mack, vi skulle ta en enkel väg, där man egentligen inte får gå eftersom de är infart/utfart från motorvägen, men vi tänkte gå över för det kom ingen, fast de gjorde det ändå. en POLIS! som tur var var han bara koncentrerad på bilen framför. så vi tog en lång omväg över övergångsställen i stället och var glada att dom inte såg oss!

Nu kollar peder på failade väderlägsrapporter på YT. hehe.

jag känner att denna gästbloggen inte alls blev i samma klass som den förra, så jag väger upp detta med en bild:
just nu sitter vi och lyssnar på caramell - Mr. Cowboy. som jag tillsammans med en kompis gjort en dans till när vi var typ 10, jag minns nog fortfarande hela dansen om jag hade tänkt efter, fint ska det vara! (nu kom A*Teens)

(eftersom folket *host*albin*host* inte gillade mitt "adjö ppl" avslut måste jag ju vara mainstreem och göra som alla andra: )

take care / s.lundh

3 kommentarer:

  1. Kul att jag sitter och kommenterar för att ni sa det och att jag sitter en meter ifrån er!

    Jag diggar verkligen bilden, du är verkligen bra på att rita Sophie! (*host*NOT*host*) HAHA

    /Sandra

    SvaraRadera
  2. DET HÄR ÄR KONST PÅ HÖG NIVÅ! SHIT ALLTSÅ, JAG ÄR IMPONERAD!

    SvaraRadera
  3. Sådär ja, nu var det bättre avslut :D

    SvaraRadera