tisdag 12 maj 2009

Denying

Lukas och hans pappa ska ju flytta ifrån Norra Fäladen, så idag var jag med Lukas och kollade på en lägenhet en bit bortom Linero här i Lund. Lägenheten var en jättefin trea som jag absolut skulle kunna tänka mig att bo i om det nu var jag som skulle flytta. Det enda problemet är att det är långt ifrån mig och uppförsbacke därifrån till Norra Fäladen, men det är väl småsaker antar jag...

Min sommar är för övrigt körd, helt klart. Jag kunde inte följa med Lukas till Vallsta, för de kommer i princip hem därifrån då min semester börjar, och jag har dessutom inte pengar så jag kan betala biljetten dit för tillfället. Det enda jag har att se fram emot just nu är Siesta och skolavslutningen, annars är det enda jag ser framför mig just nu ett sommarlov fyllt utav sega pass på Donken, och håll med om att det definitivt kunde sett roligare ut?

Ikväll kommer Mauritz hit för att se på första semifinalen av Eurovision Song Contest. Vi hoppas ju såklart att Malena tar Sverige vidare till final, men för att vara helt ärlig så tror jag inte att vi har någon vidare stor chans på final i år, tyvärr. Och allt tack vare Charlotte Perrelli! Hur som helst, det ska bli trevligt.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar