onsdag 13 maj 2009

Christian's Inferno

Oh, jag är så sjukt mätt, jag kan knappt röra mig! Jag kom nyss hem från stan, där jag och Sofie först satt en stund på Espresso House, men sedan blev vi extremt hungriga så vi bestämde oss för att gå någonstans och äta. Det fick bli den kinesiska restaurangen Tatung, som ligger precis vid stationen. Sofie var hur gullig som helst som bjöd på det, och nästa gång är det definitivt jag som betalar, för hon låter alltid mig långa pengar så fort mina är slut, och någon rättvisa får det ju faktiskt vara! Jag åt friterade kycklingbitar med ris och sötsur sås och Sofie åt stekt kyckling med bambuskott. Helt otroligt gott var det, men som sagt, man blev också riktigt mätt!

Ikväll kommer nog Lukas hit, vi får se, ingenting bestämt än, och imorgon är det som sagt jobb som gäller. Jag borde dessutom skriva en artikel till webtidningen, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna det, md tanke på att jag bara har två dagar på mig... Jag löser det, på något sätt.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar