söndag 10 maj 2009

Who Do You Think You Are

Hör och häpna gott folk, Sverige tog brons i VM! Nu blir jag sådär nationalistiskt stolt igen som jag ofta blir då det går bra för Sverige i större sportarrangemang, och speciellt nu i hockey då Sverige egentligen har haft ett ganska dåligt lag och då de verkligen har fått kämpa sig fram. Men 4-2 mot USA, det är inte fy skam det inte!

Jag har, förutom att hurra lite över Sveriges bronsmedalj, jobbat. 11-20, vilket kan kännas som en ganska lång tid vissa dagar men idag gick tiden ovanligt fort! Jag stod första halvan av mitt pass i DT 2:an och delade ut mat till bilarna i driven, och jag är så stolt över mig själv! Vanligvtis får jag lite svag panik då det börjar komma upp 4-5 beställningar på skärmen, men idag var jag riktigt grym och allting gick suveränt! Jag fick jättemycket beröm dessutom, kändes härligt. Andra halvan av mitt pass var jag i stort sett överallt; kassa, kök, driven... Städade i matsalen lite av och till också, såklart. Nu har jag dock riktigt ont i fötterna av allt spring, så jag ska kila in i duschen nu och sen ska jag läsa och till slut se ett par avsnitt av Sex and the city.

take care / s.pehrson

PS. Jag fick ledigt från McDonald's den helgen som jag ska till Siesta, riktigt grymt, trodde först inte att jag skulle få det med tanke på att det tog sådan tid innan jag fick svar, men jodå! .DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar