tisdag 5 maj 2009

Stranger You And I

Jag har datorkunskap nu, och jag behöver hjälp. Knapparna på min hemsida vill inte centreras, irriterande!

Det har varit en helsnurrig dag idag. Jag och Lukas fick skjuts till skolan av Lukas mamma, eftersom det ösregnade och blåste en hel del. Väl på skolan så mådde jag jättedåligt och jag trodde att jag skulle både spy och svimma, och så har det varit av och till hela dagen. Då och då så blir jag jätteyr och blir tvungen att blunda och försöka stänga ute alla ljud för att inte bli helt tokig. Just nu känner jag dock bara av min migrän och så är jag lite smått illamående.

Ipsen: Om man har sex med en geting, är man bisexuell då?

Fruktansvärt klockren!

Ikväll blir det kanske, kanske, kanske till att sova hos Lukas igen, vi får se. Jag borde egentligen träffa Rebecca och trösta henne, men frågan är om jag fixar det med tanke på hur jag har mått idag. Vi får se hur jag gör, men jag vet att jag kommer få dåligt samvete hur jag än gör, antingen mot mig själv eller mot Rebecca...

take care / s.pehrson

1 kommentar: