torsdag 21 maj 2009

Klockan är snart två, och det är ett par utav mina kära klasskamrater som har däckat här omkring mig, bland annat Lulu, som somnade till The Shining. Kvällen har varit suverän, och jag måste säga att Emma Törngren höjde stämningen för min del då hon köpte en chailatte till mig utan att jag visste om det! Jag hade i och för sig sagt innan att jag var sugen på just chailatte, men då jag trodde att Espresso House var stängt så tänkte jag inte mer på det. Emma Törngren gick iväg, och en stund senare dök hon upp igen med en underbart varm chailatte till lilal mig! Kan man ha underbarare klasskamrater?

Jag sitter nu omringad av fem killar samt en lärare som spelar ett riktigt... aggresivt spel. Det är "mongoboll" hit och "flätat rövhår" dit, och jag kan inte låta bli att skratta lite då jag hör hur det håller på.

För övrigt så har jag fått en oväntad läneökning med 2,3 kronor på McDonald's! Det var ingenting jag visste om, men jag fick mig minsann en trevlig överraskning då jag loggade in på McTime nyss. Härligt, ännu mer cash!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. haha de var totalt galna när de spelade x)
    för övrigt; dunderbra kväll! :D

    SvaraRadera