måndag 18 maj 2009

Decoy

Kan inte den här dagen bara ta slut, snälla? Dagens enda positiva inslag var maten som vi fick på Tégners, pasta carbonara, för i övrigt så har allting varit riktigt hemskt, i stort sett. Dagen började med att vi skulle redovisa vår webtidning, och jag är helt ärligt inte nöjd med vårt resultat. Jag kan utan att skämmas säga att jag har varit missnöjd med min grupp ända sedan starten, vilket har påverkat mitt eget arbete till det negativa, och i övrigt så har ingenting fungerat som man hade hoppats på. Bättre lycka nästa gång kanske?

Resten av skoldagen satt jag och jobbade på en ny design till datorkunskapsprojektet, där vi ska programera vår egen portfolio. Den nya designen är perfekt och det känns som om den är mer Sara än den gamla, så nu ska jag bara få Lukas till att hjälpa mig med själva programeringen...

På tal om Lukas så ja, det har varit en jobbig dag på den fronten också, utan tvivel. Det är löst nu, och det är jag fruktansvärt glad över, men det var nära att det inte blev på det viset. För vad är Sara utan Lukas? Ingenting.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar