söndag 24 maj 2009

Inatt så skulle jag ju, som jag skrev tidigare, möta upp min syster. Vi möttes ungefär halvvägs, och sedan gick vi till McDonald's för att Sanne tvunget ville ha en hamburgare. När vi kommer in så står jag med Sannes plånbok och räknar pengar, vilket Jenny får syn på, så hon utbrister att jag ska lägga ifrån mig plånboken och bara tala om vad jag vill ha. Så jag och Sanne får vår mat gratis (så är det när man jobbar på donken), och så stod vi där och pratade lite med Jenny, Åsa, Philip och Måns som var kvällens stängare. Efter en stund går jag in och gör två McFlurry en till mig och en till Sanne, och därefter fick Sanne en backstagevisning av mitt älskade McDonald's, vilket det är väldigt få som får, så hon ska vara hedrad! Vi stannade tills klockan ett, då de stängde, och jag hann till och med jobba lite, dock gratis, för jag hade fortfarande mina arbetskläder på mig, för de hade jag inte ork att pallra mig ur då jag kom hem tidigare. Et litet nattligt äventyr för systrarna Pehrson, väldigt trevligt!

Idag var det åter igen jobb som stod på schemat, 11-17. Det var fruktansvärt mycket att göra, konstant kö i kassan och likadant i driven. Jag själv stod i DT2:an, och det var galet, galet, galet! Ett tag ville jag bara lägga mig ner på folvet i fosterställning och dö, men det gjorde jag givetvis inte...

Ikväll ska jag sova, jävlar vad jag ska sova! Härligt!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar