fredag 22 maj 2009

Jag älskar att ha sovmorgon! Idag började vi inte förrän 9.50, så jag fick sova en hel timme längre, och det behövdes verkligen efter natten på skolan. I skolan har vi, i princip, sett på film hela dagen. Först och rämst så såg vi färdigt "Gökboet", och därefter såg vi "Matrix". Till skillnad från alla andra så tycker jag att den är seg, tråkig och absolut obegriplig, så jag sov nästan genom hela filmen, i alla fall mentalt.

Jag hade "betygssnack" med David idag, och jag behöver bara hålla mitt tal samt skriva en resonerande text om radio vs. ett annat stort media (det lär bli internet) och sedan har jag MVG i både svenska och mediakunskap. Awesome! Jag trodde att jag skulle behöva göra ungefär en miljon olika grejer med tanke på mina 144 timmar i frånvaro, men tydligen inte. Jag vet dock inte riktigt när jag ska ha tid att skriva texten, eller talet för den delen, för nästan hela nästa vecka är jag ju i Hässleholm. Jag antar att jag får göra det i helgen, eller då jag kommer från Siesta.

Vi fick våra skoltröjor idag! Det är superfina och helt otroligt mysiga, kanske lite väl varma, men jag lär inte klaga en kylig sommarkväll då jag sitter utomhus! 300 kronor för en hoodie och en t-shirt, det är ju ingenting egentligen, rena kapet!

Ikväll ska jag mysa med Lukas, för det är minsann jobb hela helgen, så jag får väl passa på u när jag är lite ledig. Jag ska dessutom vältra mig i choklad, bara så ni vet..

take care / s.pehrson


Kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar