onsdag 20 maj 2009

Fall For Anything

Jag sitter i skolan och känner mig lite... mordisk. Jag hatar Photoshop, eller egentligen så hatar jag den dator jag sitter vid för att Photoshop inte fungerar på den datorn och bara hänger sig. Vi har ingen lärare, så alla gör väl lite som de vill, mycket oseriöst. Jag hade som sagt tänkt pyssla lite i PS, men jag får snällt låta bli, tyvärr. Datorjävel...!

Ikväll är det klasskväll här på skolan för MPL08a, ska bli riktigt kul! Jag ska ta med min dator hit och om jag hinner så ska jag baka x antal kladdkakor också. Vi får helt enkelt se hur långt ingredienserna räcker och om jag orkar, men minst en i alla fall. Jag känner mig dock lite opepp på morgondagen, för jag inser att jag kommer vara ruskigt trött efter en natt med klassen, och givetvis så ska jag jobba... Klockan 11. Jag dör lite inombords när jag tänker på det, men och andra sidan så blir det mycket pengar, så jag överlever trots allt.

Nu ska jag försöka hitta på något krativt att sysselsätta mig med den sista timmen, önska mig lycka till!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar