måndag 4 maj 2009

Tears Don't Fall

Tro det eller ej, men jag sitter hemma i stället för att vara i skolan. Som jag skrev till Mauritz i ett sms så har jag ont i magen och är allmänt hängig, oc nu har mamma och pappa skrämt upp varandra genom att säga att det kanske är blindtarmen... Där är jag dock inte riktigt än, men ont har jag. För övrigt så är mitt hår totalförstört! Jag blekte det igår igen, och tro mig, jag tapar tussar med hår och mina toppar är sorgliga. Så nu har jag precis haft en inpackning i så får vi se om det kanske blir lite bättre. Jag ska i alla fall inte bleka det mer på minst en månad, så det så!

Lukas kom hit vid halv tio igår. Allting löste sig och nu förstår jag inte varför jag tvivlade ens en sekund på honom! Dessutom så firar vi 35 månader idag (2 år och 11 månader), vilket innebär att det bara är en månad kvar till vår 3-års dag! Jag har dock ingen aning om vad vi ska göra då, men idag hade jag tänkt att vi skulle äta massor med choklad och se på Sex and the city, som Lukas har börjat gilla i smyg.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar