torsdag 14 maj 2009

The Lights And Buzz

Idag var det en riktigt rolig dag på jobbet! Till att börja med så fick jag stå i driven och ta emot beställningar, och gissa vem som beställde? Peter Fridh, som spelar pappa Leif i Mysteriet på Greveholm! Hur fräckt är inte det? Jag kan säga er att det gjorde min dag, för det var riktigt coolt! Och sedan kom Redbull-bilen och lämnade över ett par gratis Redbull till oss som jobbade, så vi fick en liten energiboost där mitt i passet, härligt! Dock har jag inte druckit min än, den ligger fortfarande i min väska och väntar på mig.

Mauritz och jag har precis sett den andra semifinalen i Eurovison Song Contest, och det var väl lite blandade prestationer där. Norge, som för övrigt är hela Europas favorit just nu, gick såklart vidare till final, vilket kan bero på att han var "dödligt söt", som jag sa till Mauritz. Det är ju final på lördag, spännande!

För tillfället jag har lite migrän, borde nog sova. Det är ju trots allt skola imorgon... tyvärr.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar