tisdag 19 maj 2009

In Your Silence

Idag var det åter igen nationellt prov i matte, och då jag redan är godkänd så kände jag mig ganska lugn. Det här provet gick väl sådär, är inte helt nöjd men jag gjorde mitt bästa i alla fall. Resten av skoldagen var ganska meningslös måste jag säga. På mediakunskapen började vi se en film, "Gökboet", som verkar helt okej, och på datorkunskapen påbörjade jag min nya hemsida, och kom ganska långt. Jag måste dock göra klart resten hemma till nästa vecka, vilket innebär hos Lukas, med tanke på att han har programmet.

Sanne och Henrik är, efter två dygn som singlar, tillsammans igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag är glad för deras skull och jag hoppas att det fungerar den här gången.

Mauritz är här nu och gnäller om att det kliar i hans näsa. Mina inresseceller ljublar högt! Eller inte..

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar