tisdag 12 maj 2009

Of All We've Known

SVERIGE GICK VIDARE TILL FINAL! Halleluja, riktigt kul faktiskt, och Malena satte låten perfekt. Det var många bra bidrag med i den här semifinalen faktiskt, bland annat Islands bidrag var superfint och hon som sjöng hade en fantastisk röst, helt otroligt! Jag, Mauritz och min syster valde ut de tiolåtar som vi tyckte skulle gå vidare till final, och utav dem tio vi valde så hade vi sex rätt, vilket är ganska bra trots allt, eller hur? Och att Tatu var med i "pausen" var jättefräckt, trots att det var ett ganska kort uppträdande.

Imorgon är det nationellt prov i matte, och jag är inte taggad över huvud taget! Jag siktar på ett G, för det är vad jag vet att jag kan prestera, möjligtvis ett svagt VG, men jag nöjer mig helt klart med ett G, för det är ju godkänd jag vill bli. Matte har alltid, alltid, alltid varit mitt sämsta ämne, och med tanke på det helvete jag gick igenom i nian pågrund av matten så är jag ganska glad över vad jag presterat under första året på gymnasiet. Men som sagt, ett G skulle sitta fint!

take care / s.pehrson

Malena Ernman - awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar