lördag 16 maj 2009

East Jesus Nowhere

Först och främst så vill jag bara berätta att vår katt Tryffel dog inatt. Vi har ingen aning om varför, men han hade på senaste tiden gått ner jättemycket i vikt, slutat äta och han sov i princip hela tiden. Vila i frid älskade Tryffel!

Jaha, jobb idag då. Extremt mycket att göra med tanke på att det var helgevent med ansiktsmålning för barnen. Ett tag fick till och med jag måla de små snorungarna då Kani gick på rast, och jag var så enormt nervös så penseln skakade. Dock lyckades jag riktigt bra med tre Hello Kitty-sminkningar och så en Spiderman. Jag blev även lite imponerad över hur samarbetsvilliga barnen var! De satt helt stilla, och gjorde precis som jag sa. Alla förutom Spidermankillen, för han hängde med huvudet och då jag bad honom blunda så bara rullade han med ögon som ett psykfall...

När jag kom hem för en stund sedan så var farmor, "farfar", mormor och morfar här och fikade, men de nästan precis efter att jag kom hem. Och vet ni vem som hade kommit hem? Min älskade Nemo! Han hade tydligen var instängd inne hos vår granne, så nu är han lite skrämd men för övrigt så mår han bra.

Ikväll är det Eurovision som gäller, spännande!

take care / s.pehrson


Älskade katt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar