måndag 11 maj 2009

Naked

Idag fick jag mitt personalkort från McDonald's, som egentligen skulle ha kommit redan för en månad sedan, men det kom alltså idag i stället. Personalkortet är endast för de som är anställda på McDonald's och ger rabatter och erbjudande på sjukt många olika saker, lite som CSN-kortet, fast bara för de som jobbar på McDonald's! Till exempel så får man 10 kronor rabatt om man köper en meny för minst 47 kronor på Donken, vilket egentligen känns ganska onödigt med tanke på att jag helst undviker att äta sådan mat då jag inte jobbar, men det kan ju vara bra ändå.

På tal om McDonald's så kommer jag inte in på McTime... Det är galet irriterande då man inte kommer in där, speciellt då du vill se ditt schema, vilket är precis det jag vill göra just nu. Jag antar att jag får vänta tills imorgon.

Idag började jag fundera på vad jag ska göra i sommar. Jag har tre helt lediga veckor utan jobb, och under de veckorna vill jag inte bara ligga hemma i trädgården och göra absolut ingenting. Jag funderar på om jag ska följa med Lukas och hans familj till stugan i Vallsta, men det beror på om jag har pengar över till det då det ska beställas biljetter osv. Liseberg vill jag också till... Vi får se vad som händer, helt enkelt.

take care / s.pehrson

Inte världens charmigaste bild direkt, men här är mitt kära personalkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar