onsdag 6 maj 2009

Hurricane Streets

Trots mitt yra tillstånd så tog jag ikväll ett vädligt sunt beslut. Jag bad min syster klippa av mig håret. Inte allt hår förstås, men närmare fem centimter kortare blev det och lite mer uppklippt, och nu är alla slitna toppar borta! Jag var jättenervös först och ville egentligen inte klippa mig alls, för jag har sparat till långt hår nu så pass länge, men jag var tvungen. Mina toppar var förstörda till max och dessutom så blev resultatet riktigt snyggt! Jag lägger upp en bild senare så fort jag lyckats ta någon bra...

På tal om hår så färgade jag min systers hår i helgen, så ni får en bild på henne och hennes nya hårfärg som kanske kan stilla er väntan på en bild på ursnygga mig.

take care / s.pehrson

Midnight blue hette färgen, jag tycker minsann att min syster klär riktigt bra i den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar