lördag 23 maj 2009

Jag har världens ångest för att jag inte gick på Williams 18-års fest igår... Det känns som om det enda jag gör nu för tiden är att gå i skolan samt jobba, absolut ingenting annat. Och när jag då väl är ledig så är jag trött och hängig för att jag har jobbat så mycket eller så har jag skolarbete att göra. Okej, jag är glad att jag har ett jobb, ett jobb som dessutom är väldigt bra, och att jag samtidigt klarar av skolan så pass bra som jag gör, men det känns som om jag tappar lite utav det sociala. Men det kanske bara är jag? Jag kanske bara behöver aktivera mig själv och köra stenhårt på jobb, skola OCH socialt umgänge? Jag tror nog det.

Jobb idag då, såklart. Det var från början tänkt att jag skulle jobba 11-15, men det slutade med att Danne (som har börjat kalla mig Smulan av någon okänd anledning) fjäskade till sig min arbetskraft ända fram till 20.30. Jag stod mestadels i driven, och där hände det väl en del kul grejer. Exempelvis så kom det två personer som ville ha 22 cheeseburgare, och jag blev då besviken på Danne som inte hade alla dessa cheeseburgare färdiga. Det kom dessutom ett gäng killar, de kan ha varit mellan 20-25 år gamla, som tjatade i säkert tio minuter om hur söt de tyckte att jag var och hur gärna de ville att jag skule följa med dem ut och festa när jag hade slutat. Tack, men nej tack...

Nu är jag hemma, jag är lagom trött och mina fötter värker. Klockan elva ska jag gå och möta min kära syster på McDonald's så att hon slipper gå hem ensam i mörkret från en kompis. Jag är väl ändå världens bästa storasyster? Tills dess ska jag läsa ut min bok, jag har 30 sidor kvar, och resten av natten blir det Sex And The City och massor med choklad.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar