torsdag 7 maj 2009

Noise And Kisses

Jag såg nyss på mitt schema på McTime (McDonald's egna intranät för anställda) att jag ska jobba fredag, lördag och söndag veckan innan Siesta. Dock vet jag fortfarande inte om jag har fått ledigt den helgen som Siesta är, men jag hoppas på det. Om inte så får jag väl se till att byta bort eventuella pass i så fall. Det är däremot härligt att jag har börjat få fler och längre pass, för det innebär en större lön den 25:e, vilket jag gillar!

Lukas har förresten sökt sommarjobb på McDonald's. Han skrev i mailet att han känner mig och att jag är "villig att lära honom det grundläggande". Med tanke på att jag sagt till de på Donken att jag skulle kunna tänka mig att bli handledare så skulle väl Lukas kunna vara en bra försökskanin för att se hur pass bra jag klarar av det, men och andra sidan så är det inte säkert att han ens får sommarjobba där, så det återstår att se.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar